Facebook

Rapportages
& Dashboards.

Hoe presteren mijn advertenties? Waar in de funnel vallen de meeste mensen af? Allerlei vragen waar je als online ondernemer regelmatig mee te maken krijgt. De antwoorden zitten verborgen in jouw data. Data op zichzelf vertelt jou alleen niet zo veel. Met behulp van rapportages en dashboards kun jij het verborgen verhaal in jouw data begrijpen.

Waarom Data & Analytics?

Waarom Rapportages & dashboards?

Je hebt niet aan data als je er niets van begrijpt. Er is een vertaalslag nodig van data naar bedrijfsprocessen. Daarom is het belangrijk om jouw data weer te geven in overzichtelijke rapportages en dashboards. Bij Chary doen we dit voor jouw.

Wat doen wij voor jou?

Om een overdaad aan ongestructureerde informatie te voorkomen, voorzien wij jouw van overzichtelijke rapportages in de vorm van:

. Looker Studio Dashboards
. Custom GA4 rapportages
. Wekelijkse mail rapportages
. Maandelijkse rapportages
. Kwartaal en Jaarrapportages

Op deze manier ben jij altijd op de hoogte van de prestaties van jouw advertenties en website.

Our Process

Om ambitieuze doelstellingen te bereiken is een duidelijk stappenplan nodig.

Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.

1. Kennismaking en Beoordeling

Aan de hand van ons kennismakingstraject brengen wij samen met jou in beeld wat de huidige status is van jouw marketing ecosysteem. Door het afnemen van een uitgebreide audit over alle desbetreffende marketing kanalen zijn wij in staat een volledige strategie en de road map hiervan uit te tekenen al voordat wij een samenwerking aangaan.

2. Technische Analyse

Bij aanvang van de samenwerking zal er een technische analyse worden uitgevoerd om te bepalen of de Pixels, Tags en Tracking configuratie naar behoren staan ingesteld. Wanneer dit niet het geval is of er ligt ruimte voor verbetering zoals bijvoorbeeld server side tracking dan zal dit direct worden overlegd en worden geïmplementeerd.

3. Strategie Uitwerking

Wanneer alle data goed doorgemeten kan worden zal de focus worden gelegd op het uitwerken van de strategie welke doorgaans begint met een uitgebreide testperiode. Van sub-doelgroepen tot teksten voor iedere fase van de customer journey, ieder variabel wordt hierin meegenomen zodat we met de meest recente en relevante data te werk kunnen gaan.

4. Monitoren en opschalen

De finaliserende stap is het constant monitoren en optimaliseren van de campagnes zodat we deze wanneer de resultaten het toelaten kunnen opschalen. Aan de hand van uitgebreide rapporten zullen wij een continue advies leveren over de volgende strategie.

Case Studies

Bekijk onze case studies.

Klaar om de volgende stap voor jouw bedrijf te maken?

Plan een Gesprek
Testimonials

Wat onze klanten vinden.

Plan een Gesprek

The Garrison

Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.

Ruben Vlier
CEO

Rinsma Modeplein

De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.

Anna Rinsma
CMO

Mercy Ships

Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.

Barend Visser
Online Marketeer
Digital Coffee

Meet Chary.