Email Marketing

Take your email marketing to the next level

De kracht van email marketing is de juiste boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon. Door middel van geautomatiseerde email flows en gepersonaliseerde email campagnes zorgen wij ervoor dat jouw klantenbestand (meer) omzet gaat genereren. Daarnaast schenken we bij deze vorm van direct marketing aan merkbeleving en klanttevredenheid.

About Email Marketing

Zichtbaarheid is groei. We zorgen dat jouw webshop in top of mind blijft.

Met e-mail marketing als onderdeel van jouw complete digital marketing strategie heb je de mogelijkheid om zonder advertentiekosten een grote groep mensen te bereiken. Deze groep kan bestaan uit klanten die al vaker jouw product of dienst hebben afgenomen en/of nieuwe klanten. Email marketing is vrij van goedkoop, direct, meetbaar, persoonlijk en volledig naar eigen wens in te zetten. Als men jouw email opent, ziet hij/zij alleen jouw boodschap, waar je bij veel andere kanalen concurreert met enkele en soms zelfs honderden concurrenten.

Funnel Position

Bottom Funnel

E-mailmarketing is een kanaal dat gericht is op de Care-fase: je onderhoudt contact met je klant, bindt deze aan je en je stimuleert herhalingsaankopen. Of speel in op de Do-fase door het sturen van een mail over een achtergelaten winkelwagen.

Our Process

Waar liggen de kansen en hoe gaan we deze kansen benutten?

Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.

1. Technische opstart

Zonder goed werkende koppeling tussen webshop en email software, geen meetbaar resultaat. Voordat wij starten met het strategische en creatieve gedeelte zorgen wij er als voor dat het technische gedeelte volledig naar toebehoren is afgerond.

2. Visie, missie en doelen

Samen staan we sterker. Koppen bij elkaar en brainstormen maar! In deze fase komen we samen tot een strategie en stellen we duidelijke kpi’s op. Dit doen we door een strategische kickoff, waarin de wensen en omlijning van de samenwerking met elkaar besproken worden.

3. Plannen worden werkelijkheid

Hetgeen wat in fase 2 is kortgesloten, wordt in fase 3 omgezet naar converterende email flows en campagnes. Na goedkeuring op tekstueel en design gebied worden de eerste mails netjes afgeleverd bij de klant. Uiteraard zijn de resultaten per email altijd inzichtelijk in de geavanceerde email software die wij gebruiken.

4. Monitoren en optimaliseren

Elke email die wij sturen bevatten passen wij een zogenoemde A/B test op toe. Dit houdt in dat er meerdere versies van elke email uiting getest worden. Op deze manier kunnen lering halen uit de gegenereerde data. Wat werkt goed? Wat werkt er minder goed? Door het optimaliseren aan de hand van de behoeftes van jouw doelgroep streven we naar het maximaal haalbare resultaat.

Featured Case Study

Bekijk onze case studies.

Klaar om de volgende stap voor jouw bedrijf te maken?

Plan een Gesprek
Testimonials

Wat onze klanten vinden.

Plan een Gesprek

The Garrison

Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.

Ruben Vlier
CEO

Rinsma Modeplein

De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.

Anna Rinsma
CMO

Mercy Ships

Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.

Barend Visser
Online Marketeer
Digital Coffee

Meet Chary.