De kracht van email marketing is de juiste boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon. Door middel van geautomatiseerde email flows en gepersonaliseerde email campagnes zorgen wij ervoor dat jouw klantenbestand (meer) omzet gaat genereren. Daarnaast schenken we bij deze vorm van direct marketing aan merkbeleving en klanttevredenheid.
Met e-mail marketing als onderdeel van jouw complete digital marketing strategie heb je de mogelijkheid om zonder advertentiekosten een grote groep mensen te bereiken. Deze groep kan bestaan uit klanten die al vaker jouw product of dienst hebben afgenomen en/of nieuwe klanten.
Email marketing is vrij van goedkoop, direct, meetbaar, persoonlijk en volledig naar eigen wens in te zetten. Als men jouw email opent, ziet hij/zij alleen jouw boodschap, waar je bij veel andere kanalen concurreert met enkele en soms zelfs honderden concurrenten.
E-mailmarketing is een kanaal dat gericht is op de Care-fase: je onderhoudt contact met je klant, bindt deze aan je en je stimuleert herhalingsaankopen. Of speel in op de Do-fase door het sturen van een mail over een achtergelaten winkelwagen.
Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.
Zonder goed werkende koppeling tussen webshop en email software is er geen meetbaar resultaat. Voordat wij starten met het strategische en creatieve gedeelte zorgen wij ervoor dat het technische gedeelte volledig naar toebehoren is afgerond.
Samen staan we sterker. Koppen bij elkaar en brainstormen maar! In deze fase komen we samen tot een strategie en stellen we duidelijke KPI’s op. Dit doen we door een strategische kickoff, waarin de wensen en omlijning van de samenwerking met elkaar besproken worden.
De doelstellingen worden aan de hand van onze expertise omgezet naar converterende email flows en campagnes. Na goedkeuring op tekstueel en design gebied worden de eerste mails netjes afgeleverd. Uiteraard zijn de resultaten per email altijd inzichtelijk in Klaviyo.
Binnen elke mail passen wij A/B tests toe. Op deze manier kunnen binnen iedere iteratie verbeteringen doorvoeren en halen we meer uit de gegenereerde data. Door het optimaliseren aan de hand van de behoeftes van jouw doelgroep streven we naar het maximaal haalbare resultaat.
Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.
De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.
Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.