Pinterest is een sterk visueel gefocust platform. Ideaal voor het bereiken van specifieke doelgroepen en een essentiële toevoeging aan je gehele online marketing strategie.
Pinterest-gebruikers doen creatieve ideeën op door middel van afbeeldingen of video’s en slaan deze op in verschillende online prikborden. Met maandelijks 450 miljoen actieve gebruikers maakt Pinterest een flinke groei door.
Ook in Nederland neemt het aantal gebruikers flink toe, met 3.5 miljoen Nederlanders aanwezig op het platform. Adverteren op Pinterest wordt daarom ook steeds belangrijker als onderdeel van jouw marketing strategie. Hiermee kom je vroeg in de customer journey visueel in beeld bij de juiste doelgroep om je producten uit te lichten.
Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.
De configuratie van van alle koppelingen tussen de platformen en analytics worden nagelopen en gecorrigeerd waar nodig om bestaande discrepanties op te lossen.
Een doorgronde analyse van de huidige data wordt gemaakt om op basis hiervan een passende strategie te ontwikkelen die aansluit op de algehele marketing strategie.
Funnels, Campagnes, Flows en automatisaties worden uitgebouwd om de initiële testfase te doorlopen. De testfase staat ons toe om elk mogelijk variable met invloed op het rendement af te tasten.
Wanneer winnende invalshoeken inzichtelijk worden kunnen deze direct opgeschaald worden. Een nieuwe cyclus aan tests wordt opgezet om direct door te pakken.
Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.
De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.
Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.
Met 7,6 dagelijkse gebruikers in Nederland kan het bijna niet anders dan dat jouw doelgroep ook op Facebook aanwezig is. Het is dan ook voor veel bedrijven één van de belangrijkste onderdelen van de online marketing strategie. Wist je dat gemiddeld 98% van je websitebezoekers niet in één keer converteert? Deze groep mensen bereiken we bijvoorbeeld met een gepersonaliseerde boodschap.Hoe je je Facebook campagne invult is volledig afhankelijk van je doelstellingen en de customer journey van jouw klanten. Er kunnen zowel branding-, traffic- als conversiedoelstellingen worden gerealiseerd en misschien nóg belangrijker: alles kan volledig worden doorgemeten.