Met meer dan 1 miljard maandelijkse actieve gebruikers is Instagram een cruciale marketingtool geworden voor bedrijven van elke omvang. Adverteren op Instagram kan je helpen een breder publiek te bereiken en potentiële klanten aan te spreken op een manier die visueel aantrekkelijk en effectief is. Bereik wie je maar wil, adverteer op Instagram.
Adverteren op Instagram biedt tal van voordelen voor bedrijven van elke omvang. Allereerst heeft Instagram een enorm bereik, met meer dan 1 miljard actieve gebruikers per maand. Dit betekent dat jij toegang hebt tot een groot publiek dat wij voor jou kunnen targeten op basis van demografische gegevens, interesses en gedrag.
Bovendien biedt Instagram een visueel platform waarop je jouw merk en producten op een creatieve manier kunt presenteren. Dit is vooral effectief als je op zoek bent naar een jongere doelgroep, aangezien Instagram het populairst is onder millennials en Gen Z.
Tenslotte kan adverteren op Instagram je helpen naamsbekendheid op te bouwen. Omdat je zo specifiek doelgroepen kunt targeten, kun je potentiële klanten bereiken die je merk anders misschien nooit gekend hadden. Door boeiende en visueel aantrekkelijke advertenties te maken, kunnen wij jouw merk positioneren als een autoriteit in jouw branche!
Instagram is uitermate geschikt voor top- en mid funnel campagnes. Met een goed doordachte strategie kun je op instagram perfect opvolging geven aan je advertenties. Laat de consument op het juiste moment van de customer journey een advertentie zien. Op deze manier zijn advertenties niet irritant, maar juist relevant.
Kortom, adverteren op Instagram is een effectieve manier om je doelgroep te bereiken, leads te genereren en conversies te genereren. Laat ons je helpen een sterke online aanwezigheid op te bouwen en je marketingdoelen te bereiken via Instagram ads.
Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.
De configuratie van van alle koppelingen tussen de platformen en analytics worden nagelopen en gecorrigeerd waar nodig om bestaande discrepanties op te lossen.
Een doorgronde analyse van de huidige data wordt gemaakt om op basis hiervan een passende strategie te ontwikkelen die aansluit op de algehele marketing strategie.
Funnels, Campagnes, Flows en automatisaties worden uitgebouwd om de initiële testfase te doorlopen. De testfase staat ons toe om elk mogelijk variable met invloed op het rendement af te tasten.
Wanneer winnende invalshoeken inzichtelijk worden kunnen deze direct opgeschaald worden. Een nieuwe cyclus aan tests wordt opgezet om direct door te pakken.
Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.
De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.
Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.