Hoe converteert mijn website? Zou het beter zijn als ik andere afbeeldingen gebruik? Hoe doet mijn concurrentie dat? Als online ondernemer krijg je hier regelmatig mee te maken.
Je hebt niet aan data als je er niets van begrijpt. Er is een vertaalslag nodig van data naar bedrijfsprocessen. Bij Chary doen we dit voor jouw. Door onze ervaring met grote eCommerce partijen uit de Benelux
Twijfel je over de effectiviteit van jouw website? Onze auditing- en webanalyseservice biedt een grondige beoordeling van jouw online aanwezigheid, identificeert verbeterpunten en doet aanbevelingen voor optimalisatie. Ons team analyseert de prestatie en gebruikerservaring van jouw website, waardoor je een duidelijk beeld krijgt van de sterke en zwakke punten. Denk ondermeer aan:
. Conversion rate analyse
. Concurrentie analyse
. Event tracking analyse
Dit geeft jouw de mogelijkheid jouw website en jouw customer journey te optimaliseren. Zo blijf je de concurrentie altijd een stapje voor.
Ons 4-delige stappenplan vormt de fundering van iedere samenwerking.
Aan de hand van ons kennismakingstraject brengen wij samen met jou in beeld wat de huidige status is van jouw marketing ecosysteem. Door het afnemen van een uitgebreide audit over alle desbetreffende marketing kanalen zijn wij in staat een volledige strategie en de road map hiervan uit te tekenen al voordat wij een samenwerking aangaan.
Bij aanvang van de samenwerking zal er een technische analyse worden uitgevoerd om te bepalen of de Pixels, Tags en Tracking configuratie naar behoren staan ingesteld. Wanneer dit niet het geval is of er ligt ruimte voor verbetering zoals bijvoorbeeld server side tracking dan zal dit direct worden overlegd en worden geïmplementeerd.
Wanneer alle data goed doorgemeten kan worden zal de focus worden gelegd op het uitwerken van de strategie welke doorgaans begint met een uitgebreide testperiode. Van sub-doelgroepen tot teksten voor iedere fase van de customer journey, ieder variabel wordt hierin meegenomen zodat we met de meest recente en relevante data te werk kunnen gaan.
De finaliserende stap is het constant monitoren en optimaliseren van de campagnes zodat we deze wanneer de resultaten het toelaten kunnen opschalen. Aan de hand van uitgebreide rapporten zullen wij een continue advies leveren over de volgende strategie.
Ik ben heel tevreden over de samenwerking. Ze hebben uitstekende kennis en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ik kan dan ook goed mijn ideeën en vragen kwijt. De persoonlijke aanpak, het tijd vrijmaken en aandachtig luisteren zijn voor mij grote pluspunten in de samenwerking.
De samenwerking met Chary heeft laten zien wat er mogelijk is voor Rinsma Modeplein. In een korte tijd hebben ze ongekende omzetten weten te realiseren.
Chary is een gedreven partij. De beste resultaten worden niet altijd gemeten in omzet, al was dat wel een bijkomend voordeel. Ze brachten veel expertise met zich mee die wij niet in-house hadden.